Jazz/funkjazz

PameldinglinkJazz er en allsidig og energisk danseform med varierte bevegelser med stilarter av nye og gamle trender. Teknikken preges av piruetter, hopp og koordinasjon, ofte inspirert fra ballett. Funkjazz er en fusjon mellom de funky stilarter med innslag av det tekniske innen jazz.  

20131130 DNBS_CB 0468

Kurs i jazz/funkjazz:

Oppstart: Uke 35 for høsten 2021
Varighet: 15 uker
Pris kr: 2490
Treningstøy: Valgfritt treningstøy som er behagelig å bevege seg i
Alle gruppene deltar i våre forestillinger hvert semester

Funkjazz Bergtunet Barnehage, Bergsalleen 21, gymsalen man kl 17.30-18.15, 5-7 år
Funkjazz Bergtunet Barnehage, Bergsalleen 21, gymsalen man kl 18.15-19.00, 8-9 år
Funkjazz Bergtunet Barnehage, Bergsalleen 21, gymsalen man kl 19.00-19.45, 10-12 år avansert nivå
Jazz Bergtunet Barnehage, Bergsalleen 21, man kl 19.45-20.45, alder 13 + avansert nivå
Pedagog: Marianne Kristoffersen

Jazz, Berg skole, John Collets allé 106, alder 13 + tirs 17.30-18.30 (avansert nivå)
Pedagog: Marianne Kristoffersen

Jazz, bergtunet barnehage, Bergsalleen 21, kl 1715-18.15, ons, alder 13 pluss. (avansert nivå)
Jazz, bergtunet barnehage, Bergsalleen 21, kl 1815-19, ons, alder 10-12 år
Pedagog: Marianne Kristoffersen

Funkjazz folkets hus på Kjelsås, Myrerveien 40, man fra alder 10-12 år kl 19-1945
Funkjazz folkets hus på Kjelsås, Myrerveien 40, man 13 pluss kl 1945-2030
Pedagog: Hedda Hippe

Funkjazz folkets hus på Kjelsås, Myrerveien 40, ons fra alder 12 år kl 1700-1830 (øvet)
Pedagog: Ingrid Jerstad

Funkjazz folkets hus på Kjelsås
, Myrerveien 40, tors kl. 16.15-17.25, alder 12+ ( øvet nivå)
Pedagog: Ingrid Jerstad

Funkjazz, Høvik Misjonssenter, fre kl 13.00-14.00, 6- 8 år (trinn 1-3)
Funkjazz, Høvik Misjonssenter, fre kl 14.00-15.00, 9-11 år (trinn 4-6)
Om ønskelig kan trinn 7-10, alder fra 12 år også trene fra kl 15-16, ta kontakt med ledelsen.
Vi kan også endre litt på tiden dersom elevene ikke rekker til kl 15.
Pedagog: Ingrid Jerstad

20140510 DNBS 356

20131130 DNBS_CB 0110 20131130 DNBS_CB 0356

Legg igjen en kommentar